It's near..

Ja, nu har jag inte bloggat på ett tag. Bloggen har krånglat, eller snarare min dator, så jag har upptäckt ett sätt att kunna fortsätta utan några problem nu, hehe.

I Söndags var det den efterlängtade SM-finalen i bandy mellan Bollnäs och Hammarby och jag var där! Giffarna kämpade på bra trots det hårda vädret, men tyvärr räckte det inte till. Men det var en spännande match och även en av de kallaste dagarna i hela mitt liv. Trodde allvarligt mina tår skulle frysa bort! Men nu är jag här, livs levande, och stolta över våra kära Bollnäs giffar!





Idag blir det en tvätt- och packdag, och även en massa plugg. Ångrar nästan att jag tog distans, svårt att komma igång på allvar. Men nu kör vi! Har ju den underbara helgen att se fram emot!




Nu ska jag fortsätta städa, BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA! kajsa =) Haha kul bild! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0