Womanizers

Rätta mig om jag har fel, men är det inte någonting alldeles speciellt med dessa män (karaktärer), s.k womanizers? Är det för att dom lyckas få varenda tjej i hela världen att falla för deras charm? Men varför skulle det vara åtråvärt, egentligen? Det är ju lite konstigt att så fort killar lyckas få alla tjejer på fall blir han het, men gör en tjej detsamma blir hon billig. Det är en konstig åsikt vi kvinnor måste försöka ändra!

Men det är fortfarande något som lockar med dessa män ;)


          Barney Stinson (How I met your mother)


                      Steve Stifler (American Pie)


                           Joey Tribbiani (Vänner)


Luke Duke (Dukes of Hazzard) Johnny Knoxville (Jackass)


          Jack Sparrow (Pirates of the Caribbean)



Ja, då har jag lyckats få ur mig mina tankar som snurrat runt inne i huvudet. Döm mig inte, haha! G'natt!


Kommentarer
Postat av: L

Ja lätt! Vi faller som döingar för dessa men för de är såå heta!! ;D och lite dumma! Puss påre!!

2010-02-24 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0