Vårväder!

Ja det känns precis som ett riktigt vårväder ute, bortsett från all snö. Som äntligen håller på att smälta bort! Härligt. Det var egentligen tänkt att jag skulle iväg och simma idag, men jag har haft någon slags magsjuka sen igår, och det sitter fortfarande i idag så jag tror inte det blir någonting med det. Man vill väl inte behöva spy i poolen? Nä, så istället blir det nog en långpromenad i det fina vädret, det tror jag att jag behöver!


Började på "vandra" igår också. Usch, hela 6 månader är det tänkt att man ska sitta fast där.. Men förhoppningsvis får jag ett jobb innan dess, annars vet jag inte vad jag tar mig till! Har förmodligen jobb i sommar i alla fall, så det känns skönt. Men helst av allt skulle jag vilja åka iväg och jobba i sommar, det vore ju också väldigt skönt. Får se vad som sker!




Nu vill jag ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0