Tar mig ett glas vin efter en trevlig kväll

Ja, jag har verkligen haft kul! Det var precis det jag behövde. Och det kan jag tacka min vän Eric för, middag på Take off för att sen dra vidare och bowla. Härligt.

Igår var jag ut med Emelie också, det var också väldigt trevligt! Drog på Sport in efter att ha suttit hemma hos henne i Arbrå och haft en mysig förfest. Den här helgen får ett stort PLUS!






Mitt humör är som en berg och dalbana nu för tiden. Ena stunden är jag lycklig för att sedan ramla ner i ett mörkt hål igen.. Jag vet inte vad man gör åt det? Sen har jag fått reda på vad det är för fel på min mage också, känns skönt att veta vad felet är så det kan åtgärdas så fort som möjligt. Men det kommer ju ta sin lilla tid. Och det är mer än bara magen också.. Jobbigt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0