Läggdags

För er som undrar varför jag jämt skriver på kvällen innan jag ska gå och lägga mig, är för att jag känner mig mest inspirerad att skriva då. Plus att hela dagen har gått så man även har någonting att skriva om.

Kvällen har spenderats framför So you think you can dance och damn vad duktiga alla var ikväll! Speciellt parena Legacy och Kathryn, och Jacob och Ashleigh. Åker dom då vet jag inte vad jag gör.






Har hunnit med att besöka min farmor och farfar idag också. Hon vet då hur man göder upp sina barnbarn i alla fall! Men inte klagar jag, haha. Tur att jag har börjat simma.. Lämna även in mitt CV idag också till ett visst jobb, så nu hoppas jag verkligen på det bästa!


"What is a friend? A single soul dwelling in two bodies."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0