Nu kör vi igång på allvar!

Idag har jag varit på Komvux och pratat med min nya Svenska lärare. Det är nämligen så att jag ska börja plugga igen. Svenska, historia och franska. Känner mig super taggad! Ligger dock en bit efter eftersom övriga klassen startade i början på januari, men det ska gå bra ändå. Ska bli så skönt att få börja plugga igen! Så nu har jag saker att göra fram till Sommaren, och förmodligen då får jag jobb sen börjar jag plugga till hösten. Super!



Imorse släpptes biljetterna jag väntat på, och nu är dom KÖPTA! Så den 5 juni drar jag, Bertil och Emelie ner till Göteborg, Ullevi för att se GREEN DAY! Kommer bli så underbart!



                               Green day i Stockholm, Globen 09.







Snart bär det av söderut till min lilla göteborgarvän också. Längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0