Nothing ever hurt like you

Typiskt.. Jag har gått och haft ont i magen HEELA dagen, just precis när jag trodde det höll på att bli bättre. Fick även ett brev idag från sjukhuset att det kan ta upp till 27 dagar innan min gastroskopi ska göras. JOBBIGT! Jag vill bara veta vad problemet är så det kan åtgärdas så fort som möjligt. Typiskt att det ska ta sån tid alltihopa.. Typiskt..


För övrigt sitter jag och nöter James Morrison och Amanda Jenssen hela dagarna (nästan). Gud vilka musikaliska genier! Bra att man har någonting att göra när man är uttråkad. Och bra att det fortfarande finns människor som kan skapa riktig musik.





Nej nu ska jag fortsätta se på 2 1/2 men, sen blir det sängen om en stund. Fast inte än. Imorgon ska jag fixa lite viktiga saker som kan få mig att tjäna pengar vilket är väldigt bra, och efter det ska jag hälsa på farmor och farfar. Har nämligen lovat min kära farmor att komma och kolla på Sound of music och Mamma mia med henne.




"Why are you trying so hard to fit in, when you are born to stand out."


G'natt alla kära! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0