Destination unknown

Det är verkligen som en djungel när det kommer till att söka skolor! Det har nu tagit mig lite över ett år att äntligen hitta linjer som jag känner är perfekt för mig och som jag intresserar mig för. Ska det behöva vara så svårt? Tur att man inte lever i framtiden, då blir det nog ännu svårare att hitta utbildningar, än mer att komma in på dom överhuvudtaget. Men som sagt, jag är glad att jag hittat mitt kall. Nu gäller det ju förstås att komma in också. Men gör jag inte det, då drar jag till Kina eller Australien, det är jag helt övertygad om. Så det så.


Åh, jag vill verkligen på festival i sommar! Jag är hur sugen som helst på Hultsfred igen (har ju blivit lite av en tradition) eller Peace and love. Stämningen på en festival är obeskrivlig. Någon som har lust att följa med?


                                              Hultsfred 2006


                                              Hultsfred 2007


                                              Hultsfred 2008


Ska det bli ett Hultsfred 2010?


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart de ska gumman! :) /Banana

2010-02-04 @ 07:12:03
Postat av: <3

=)Härlig bild! Jag har också blogg nu ;D Finns på fejan.pusss babe.

2010-02-08 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0