Dålig start på min morgon..

Ja, som ni kan läsa så fint på rubriken var inte min morgon den allra bästa genom tiderna. Det började med att jag var lite små seg (typiskt mig) med att kliva upp, vilket resulterade i att jag kom iväg ungefär 20 i 8 hemifrån, och jag börjar svenskan 8. Sen bor jag ju i Rengsjö också, så det tar väl en tjugo min minst att åka in till Bollnäs, och sen är det ju det där kluriga med att hitta parkering. För att återgå till saken, jag hade precis tagit mig förbi korsningen vid Matmagasinet (jag kallar det fortfarande vid det gamla namnet) och ut förbi Max, då jag hamnar bakom en rejäl kö innan rondellen. Så jag krypkör, och när kön är påväg att avta lägger biljäveln AV! Så där står jag, precis där man svänger in till Max, med en bil som inte startar. Jag får panik, och ringer hem såklart. Jag vet ju ingenting om bilar? Och som jag sa tidigare, det tar MINST tjugo min för min pappa att åka hemifrån och in till Bollan. Lyckades på något vis få på varningsblinkers i alla fall. När jag stått där en sisådär 10 min hör jag ett gällt ljud som började närma sig. Och vem tror ni inte det var? Jo, AMBULANSEN! I full fart med syrenerna på. Tur att det finns snälla människor som kan flytta sig så både jag och ambulansen får plats på vägen. Oturen vände när en bil saktade in och svängde upp framför mig, och ut kliver Stig! Så han bogserade bort mig från vägen och till Komvux, där jag i alla fall lyckades få en lektion på 20 min. Så dagens ros går till Stig, räddare i nöden!



Ooh, nu börjar jag längta ännu mer, Sex and the city 2 är inom räckhåll och trailern är ute! Ni som inte sätt första, gå och SE! Konstigt nog gillade jag inte serien själv från början (dock hade jag inte ens sätt ett avsnitt, bara någonting jag fick för mig), men mina älskade "Sex and the city"-fans Lisa och Pontus fick mig att börja kolla. Det är jag glad för!
Här har ni trailern!





   



Nej nu tror jag bestämt jag ska städa lite, BYE!

Kommentarer
Postat av: L

=D MY GOD!! Hahah fan vilken situation ;D Tur att du fick hjälp.



Oohhhhh =) Hade inte sett trailern =D JAG LÄNGTAR OCKSÅ!!! Vi får gå på den ihop då oxo!!



(halv smickrande bild på mig kajsaflajsa!!)



Pussheeeej.

Postat av: K

haha ja verkligen, pinsamt var det! absolut, det måste vi göra! vi åker till nån bra bio och har en riktig "tjejdag" :D och du, jag tycker det var en väldigt smickrande bild på dig fina lisa ;) Puss!

2010-02-27 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0