Snyggaste frisyren EVER

Ja, det är så att det snart är dags för min kära bror att klippa sig igen, och varje gång han ska iväg till frisören försöker jag få honom att klippa en frisyr som jag har tjatat honom på flera gånger nu att han ska klippa. Men hur jag än vrider och vänder på mitt fina förslag avskyr han det lika mycket varje gång, och jag kan inte förstå varför! Jag menar, vem kan säga nej till detta?

 

Förstår ni vad jag menar? Jonathan i Bröderna Lejonhjärta måste ha den vackraste frisyren genom tiderna! Och min lillebror heter också Jonathan! Det är helt enkelt meningen att han ska ha denna frisyr ;) (Ironi för er som inte förstår).



Imorgon drar min kära familj till fjällen, vilket betyder att jag kommer få ha huset för mig själv i en HEL VECKA! Gud så schönt! En liten nackdel bara är att jag inte direkt är van att laga mat, eller tvätta heller för den delen.. Och nej, jag är inte bortskämd. Det har liksom inte blivit av, jag hjälper till på andra vis istället. Så det ska bli intressant, wish me luck!

Ska nog även ut imorgon också. Känner mig inte direkt taggad och är förkyld fortfarande, men festnerverna börjar krypa sig på så vi alla vet nog hur det kommer sluta imorgon ändå. Nu ska jag gå och äta lite påskmiddag med familjen, ha en bra kväll allesammans!





Ja, då är man på väg igen.. Arslet fullt av stickor! Glömde polera kvasten och inte hittade jag kattfaan heller så jag fick ta grannens och den är röd, så nu får de andra kärringarna nåt å skratta åt. Men jag har iaf 1 espressomaskin med mig, man är väl modern!! GLAD PÅSK till er alla!





Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du måste va taggad på att gå ut med oss! :D

2010-04-03 @ 10:07:31
URL: http://theblackdream.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sexy! ;)

2010-04-17 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0