If we ever meet again

Herregud, jag är helt kär i denna låt! Helt underbar! Katy Perry och Timbaland vet hur musik ska göras.





I lördags blev det lite fest hemma hos Danne och Monica, det var väldigt trevligt! Men vi alla konstaterade att vi kanske skulle stannat kvar på förfesten när vi väl kommit ner, men what to do? Hade en väldigt trevlig kväll för övrigt i alla fall. Hade tyvärr ingen kamera med mig heller pga dåliga batterin.

Igår jobbade jag för första gången på väldigt länge, och en av de jobbiga tiderna dessutom! Från 13-21:15, men det gick väldigt bra ändå! Man tackar ju heller inte nej till lite extra kling i kassan, haha!
Så, nu har ni fått en liten sumering över mina dagar jag inte uppdaterat bloggen.


Nej nu ska jag ta mig en promenad i vårvädret, ciao bellas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0