Första april

Ja, idag är det första april. Dagen då man blir lurad tydligen. Har ni blivit grundlurade idag? Själv har jag inte ens råkat ut för en liten "lurning", vilket på sätt och vis ändå är rätt skönt. Jag får helt enkelt nöja mig med min förkylning, mitt halsont och lite feber som grädden på moset.




  

Strax efter 12 mötte jag upp Lisa, Linnea, Mattias och fantastiskt söte Alexander för att ta en fika på Krokanen. Satan så stor han har blivit! Och otroligt söt! Ett riktigt litet charmtroll. Känns att det var längesen man träffades allihopa, var skönt att ses igen och bara prata lite skit. Lisa åker ju även till USA på lördag så henne hinner man inte träffa mer förens i sommar. Känns tråkigt, men sommaren närmar ju sig ändå med stormsteg, även om det känns långt bort för tillfället. Men ha det underbart där bort iaf min kära vän, och enjoy the sun!

 


Nej, nu ska jag äta lite middag sen kurera mig i soffan och hoppas på att bli frisk. Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var uunderbart att se och träffa dig snuttan!!! DU ÄR GULD =) Ja, vi får längta till sommaren helt enkelt! Sköt om dig vännen. Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0